Fin 10:a för Martin



” För någon vecka sedan fiskade jag mycket innan jobbet. Efter en del fisk, med 4st strax över 7kg fick jag äntligen årets första 10:a. Anlände till vattnet tidigt och hade några timmar på mig innan det var dags för jobb. Tiden gick och 2h senare får jag ett bra hugg på min bottenmetade mört. Det skriker i larmet och fast fisk vid mothugg. Efter en odramatiskt kamp ligger fisken i håven. Jag mäter henne till 107cm och vågen visar 10,22kg. När jag tagit några bilder med självutlösaren fick den välmående fisken friheten åter…”
 
Skit Fiske
 
Martin ”Beavort” Emmertz

Publicerat på 13 april, 2011, i BeOutdoors Malmö (Fiskekompaniet), Gäddfiske, Specimen. Bokmärk permalänken. 3 kommentarer.

  1. Om man nu ska fotoshopa så är väll inte en sommar bakgrund det bästa valet hahahaha

  2. Ser ut som en sommar bild med all den grönskan,e den verkligen från i år den bilden?
    Mvh/ En som undrar..

  3. nu ser jag var du fiskar!!!! ser lite varmt ut med alla dom kläderna…

Lämna en kommentar